BURDA ROMANIA sustine campania “CITESTE ETICHETA” initiata de ROMEPS

Campanie ROMEPS sustinuta de Burda Romania
Campanie ROMEPS sustinuta de Burda Romania

Revistele Practic Idei pentru Casa, Gradina si Apartament, Locuinta Mea, Casa de Vacanta si Casa Lux sustin Campania “Citeste-Eticheta”, o campanie de informare publica initiata de Asociatia Producatorilor de Polistiren Expandat din Romania – ROMEPS cu privire la calitatea polistirenului folosit in constructii.

“Citeste-Eticheta” este concecinta unor probleme reale identificate la nivelul pietei privind numele inselatoare de produse, etichete care sunt mincinoase si produse neconforme pentru aplicatiile pentru care sunt comercializate.

In prezent, circa 30-40% din polistrenul care se afla la vanzare pe piata are denumiri inselatoare, iar peste 50% are o calitate care nu corespunde standardelor aplicatiilor pentru care este vandut. Consumatorul final intampina greutati atunci cand vine vorba sa se protejeze de aceste nereguli. Astfel, aceasta campanie are tocmai rolul de a va raspunde la intrebarea „Cum pot sa identific produsele cu nume inselatoare?” Raspuns: CITESTE-ETICHETA si cauta CODUL TEHNIC pe baxul de polistiren!

Prin revistele Practic Idei, Locuinta mea, Casa de Vacanta si Casa Lux mesajul campaniei va ajunge la un numar de peste 670.000 de cititori / lunar (cifra reprezinta audienta cumulata a celor 4 publicatii Burda Romania mentionate in comunicat, conform SNA iulie 2011 – februarie 2013).

Pe site-ul http://www.citeste-eticheta.ro gasiti informatii cu privire la Campania demarata pentru protectia si informarea consumatorului.

Despre Burda Romania

Burda Romania este in prezent Editura de reviste numarul 1 in Romania avand in portofoliu 23 de titluri de interes general, de gastronomie si de amenajare pentru casa si gradini, continutul revistelor adresandu-se atat femeilor, barbatilor, cat si intregii familii. Din portofoliul Burda Romania fac parte cele mai indragite reviste din Romania: Casa Lux, Ioana, Practic in bucatarie, Locuinta mea, Casa de Vacanta, Practic idei, Practic sanatate, Secretele Bucatariei sau Carticica Practica. Audienta insumata a revistelor este de peste 4 milioane de cititori.

Despre ROMEPS

Asociatia Producatorilor de Polistiren Expandat din Romania s-a infiintat in anul 2004, din 2011 activand sub denumirea ROMEPS. Asociatia isi propune sa promoveze pe piata din Romania un standard de calitate pentru producatorii si importatorii de polistiren.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*